Wyjaśnienia, ferie.

06:33

"Od lutego znów będą min. 2 posty w tygodniu" ... Jest koniec lutego , a pojawiły się zaledwie dwie notki... jest mi wstyd, nie podołałam temu, za co bardzo was przepraszam. Pewnie pomyślicie, że to wszystko przez moje lenistwo, że już mi się znudziło bycie blogereczką, ale tak wcale nie jest. Gdy tylko mam wolną chwilę wchodzę na bloga i zaczynam pisać...po czym stwierdzam , że to co napisałam jest bezsensu. Straciłam moją odwieczną fantazję, moje pomysły...a wszystko przez moje problemy zdrowotne, zbyt dużo nauki. Ciągle tłumacze się nauka? Tak, jestem w klasie maturalnej i jest ciężko naprawdę. Znalazłam dzisiaj zeszyt, w którym na początku grudnia rozplanowałam sobie posty aż do marca i przeraziło mnie to, że z tego co tam było napisałam zaledwie 2-3 posty, reszta mi gdzieś uciekła, a szkoda bo myślę , że walentynki czy moje urodziny byłyby całkiem fajnym postem, no ale cóż...już za późno. Teraz mogę was jedynie przeprosić i mieć nadzieję, że mnie zrozumiecie.Postanowiłam zrobić sobie prawo jazdy...więc to kolejna przeszkoda bo tutaj też masa nauki, ale obiecałam sobie, że od teraz nie ma wymówek! Staram się jak mogę, piszę regularnie abyście byli zadowoleni!

Motywacja to jest coś co teraz jest mi bardzo potrzebne i właśnie za to dziękuję wam wszystkim bo mimo, że te posty pojawiały się rzadko to wyświetlenia i tak były codziennie , nie pisaliście mi , że zaniedbuje bloga , że go olałam, że to była chwilowa pasja. Za to bardzo wam dziękuję , bo to oznacza, że mnie rozumiecie. 




Pewnie większość z was jest już po feriach (ja też :( ) i czeka z utęsknieniem na święta. Niby to aż dwa tygodnie ale jednak wciąż za mało. Co robiłam na feriach? Hm...pierwszy rok , w którym nigdzie nie byłam, mimo, że moja rodzina jechała do Włoch ja zostałam w Krakowie. Przeznaczyłam ten czas dla znajomych, których również zaniedbałam :( Spotkania, zakupy, imprezy, spanie do południa...to kocham <3 Ale nauki w ferie mi również nie zabrakło... w 1 dzień po powrocie miałam ciężki sprawdzian z całego działu (ok.80 stron) z historii...MASAKRA! 

A wy jak spędziliście ferie? Zostawcie po sobie ślad w komentarzu! :) Do następnego! 

You Might Also Like

0 komentarze