Moje ćwiczenie, moja dieta, efekty?

10:57

Szczupły brzuch był od zawsze moim marzeniem. Nigdy nie byłam jakość specjalnie gruba, ale na wakacjach przed 2 liceum strasznie się zapuściłam...nie mogłam na siebie patrzeć , w zaledwie 2 miesiące przytyłam 5kg...katastrofa. 
Od tego czasu się za siebie wzięłam, nie przyszło mi to łatwo pewnie jak każdej osobie , która zaczynała ćwiczyć , a nie jest fanem sportu tak jak ja. Na początku było mega ciężko , ale wytrzymałam ten pierwszy tydzień! Później samo poszło. 

To był mój cel!

Jak do tego dążę? Co robię? 

Ćwiczę!

Od roku mam stały plan treningowy, na początku miałam trenera personalnego , ale po pewnym czasie stwierdziłam , że szkoda na to kasy bo sama mogę sobie takie ćwiczenia porobić, i tak zrobiłam! 
Ćwiczę z Ewą Chodakowską i Mel B. 

Mój plan wygląda tak: 
Poniedziałek- Ewa Chodakowska- Skalpel + Top 5
Wtorek- przerwa
Środa- Mel B uda i pośladki 
Czwartek- siłownia
Piątek- przerwa
Sobota- mel b brzuch i skalpel
Niedziela- basen 

Oczywiście nie zawsze udaje mi się przestrzegać ten plan bo bywa różnie, nauka, choroba , różne bóle, jednak zazwyczaj się motywuję i ćwiczę! 

A co jeśli chodzi o dietę?

Hmm...Nic specjalnego. Jem 5 małych posiłków regularnie, przed każdym posiłkiem pije szklankę wody i ogólnie dziennie pije jej bardzo dużo. Jem owoce, warzywa, zero słodyczy ( czasem się zdarzy mały cukiereczek hihi ) i to chyba tyle, nie jem też fast food'ów i zbyt tłustych rzeczy. 


Jak widać to nie jest nic specjalnego ale efekty daje naprawdę. Niestety nie mam odwagi pokazać tutaj zdjęć mojego brzucha sprzed ćwiczeń bo był straszny, ale macie tutaj to co osiągnęłam. 


Ćwiczę od 25.09.2014r. 







You Might Also Like

2 komentarze

  1. Super wyglądasz.

    Sama ćwicze i mam nadzieje,że będę się tak motywować jak ty ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Super wyglądasz.

    Sama ćwicze i mam nadzieje,że będę się tak motywować jak ty ;)

    OdpowiedzUsuń