TAG: Mój pierwszy raz !

08:22

Hejka, jak widzicie po tytule dzisiaj przygotowałam dla was tag : mój pierwszy raz, a więc zapraszam!


#1 Czy rozmawiasz jeszcze ze swoją pierwszą miłością?

No tutaj to sprawa jest skomplikowana, ponieważ moim pierwszym chłopakiem był mój obecny chłopak, więc dziwne jakbym nie miała z nim kontaktu. Także utrzymuję kontakt z moją pierwszą miłością i to nawet bardzo dobry. 

#2 Jaki był twój pierwszy napój alkoholowy?

Myślę ,że tak jak każdy zaczynałam od piwa i pierwszy raz sięgnęłam własnie po piwo. 

#3 Jaka była twoja pierwsza praca?

Nie miałam jeszcze okazji pracować na poważnie , ale jeśli liczy się podlewanie kwiatków u babci jak byłam mała to to własnie była moja pierwsza praca :D 

#4 Jaka była pierwsza osoba , która do Ciebie dziś napisała?

Pierwsza do mnie dzisiaj napisała Kamila przypominając mi o kasie na kino przez co mnie obudziła -,- 

#5 Gdzie po raz pierwszy leciałaś samolotem?

Pierwszy raz samolotem leciałam jak miałam 8 lat i była to podróż do Hiszpanii.

#6 Gdzie po raz pierwszy zostałaś na noc?

Jeju jak to dawno było. Z tego co pamiętam to pierwszy raz na noc zostałam u Kingi. 

#7 Kto był pierwszą osobą , z którą dziś rozmawiałaś?

Dzisiaj pierwszą osobą , z którą rozmawiałam była moja kochana siostrzyczka :*

#8 Co było pierwszą rzeczą jaką dziś zrobiłaś?

Sięgnęłam po telefon i odpisałam na sms'a. 

#9  Pierwszy napój , którego dziś się napiłaś?

Była to herbatka ♥

#10 Pierwsza złamana kość?

Na szczęście nigdy nic sobie nie złamałam. 

#11 Pierwszy pierceeng?

Kolczyk w pępku , który musiałam niestety po kilku miesiącach usunąć. 

#12 Pierwszy film , który pamiętasz?

Pierwszy to nie mam pojęcia , pewnie jakiś bajkowaty.Za to wiem , że najczęściej oglądam 3 metry na niebem <3 

#13 Pierwsze państwo za granicą do którego pojechałaś ?

Moje pierwsze zagraniczne państwo to Słowacja.

#14 Twoje pierwsze zwierzątko domowe?

Pies <3 Od zawsze na zawsze psy w moim sercu <3  

#15 Pierwsza uwaga w dzienniczku? 

Hahaha w 4 klasie podstawówki za rzucie gumy na niemieckim.


To były wszystkie pytania, na które miałam dziś odpowiedzieć. 

Może wy odpowiecie na wybrane 2 pytania? Zachęcam. 

You Might Also Like

0 komentarze