Stylizacje część 1.

08:15

Stylizacje z długimi spodniami

Hejka. Dzisiaj przychodzę do was ze stylizacjami, które mi się bardzo podobają i , które chętnie bym założyła. W mojej szafie jest bardzo dużo rzeczy takich jak na zdjęciach lub podobnych. Zapraszam i mam nadzieję , że się wam spodobają. 
Podobają mi się strasznie czarne rurki z dziurami na kolanach (o czym się przekonacie w dalszych stylizacjach) a połączenie ze zwykłą białą koszulką jest idealne-proste i piękne.

Stylizacja z koszulą zawieszoną na biodrach jest mega 


Neonowe kolorki + czarny = ♥

Białe rurki też są w moim typie ♥

 W tym zestawie się zakochałam ♥ Jest po prostu cudowny ♥


Znów spodnie z dziurami + zwykła czarna koszulka ♥

Połączenie , które ja najczęściej nosze - czyli czerń i biel ♥


Szary top i czarne rurki ♥ ahh cudownie <3 

Znów na czarno ♥



Biel + czerń i do tego sweterek ♥

Myślę , że nie muszę tu nic mówić ♥

  Ten sweter ♥
Widać co lubię najbardziej ♥

Koszula w kratę i czarne rurki to też coś co uwielbiam ♥


To tyle na dziś. Mam nadzieję,że stylizacje się wam podobały i ,że choć trochę są w waszym guście. Napiszcie mi co o nich sądzicie.

You Might Also Like

5 komentarze

  1. Podoba mi się to, że w głównej mierze stawiasz na prostotę. Szczególnie przypadły mi do gustu stylizację czarno-białe, chciałabym widzieć więcej takich w sklepach, bo jakoś ostatnio oczy bolą od tylu kolorowych propozycji sieciówek...

    tysiacmyslidokwadratu.blogspot.com
    Nie o modzie a o uczuciu, ale mam nadzieję, że w jakiś stopniu będziesz mogła się z tym utożsamić :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  3. Gdzie mozna kupic te spodnie jak na zdj 1 ?

    OdpowiedzUsuń