TAG: Wolałabyś...?

08:45

Hejka, dzisiaj przychodzę do was z dziwacznym tagiem "Wolałabyś...? " Dawno tagów nie było , a nie ukrywam , że są bardzo fajne więc zapraszam. Może być dość ciekawie!


1. Wolałabyś wyjść z domu z nieułożonymi włosami i w pełnym makijażu czy z ułożonymi włosami ale bez makijażu?

Wolałabym wyjść z domu bez makijażu, nie boję się pokazać bez niego, a nieułożone włosy to dla mnie katastrofa. 

2. Wolałabyś żeby zgolono Ci brwi, czy żeby wypadły Ci rzęsy?

Ani to , ani to nie jest dla mnie fajne, ale jeśli musiałabym wybierać wolałabym aby wypadły mi rzęsy. Człowiek bez brwi? Nie wyobrażam sobie tego, a rzęsy można sobie dokleić :D 


3. Wolałabyś robić do końca życia zakupy w MAC czy Sephorze?

Zdecydowanie w MAC, tam zawsze kupuje pomadki, konturówki itd , a w sephorze jestem rzadko. 

4. Wolałabyś mieć stały makijaż polegający na nałożeniu kredki ciemniejszej niż szminka czy trwałą ondulację w stylu lat 80?

Stały makijaż polegający na nałożeniu kredki ciemniejszej niż szminka. 

5. Wolałabyś wyjść z domu ze źle nałożonym podkładem czy z przesadną ilością różu na policzkach?


Z przesadną ilością różu, choć i z tym i z tym wyglądałabym jak klaun :D 


6. Wolałabyś nosić na co dzień spodnie MC Hammera czy obcisłe szorty kolarskie?

Spodnie MC Hammera ,  są stylowe :D 


7. Czy wolałabyś do końca życia używać jednego cienia do powiek czy jednej pomadki?

Ciągle ostatnio używam tego samego cienia do powiek więc odpowiedź jest prosta :D 


8.Wolałabyś być sławną bloggerką czy vloggerką? 

Zdecydowanie bloggerką, przed kamerą nie czułabym się zbyt pewnie :D 

9.Wolałabyś cofnąć się w czasie czy zobaczyć przyszłość?

Nie mam po co cofać się do przeszłości bo teraz jest najlepszy czas w moim życiu, więc chciałabym zobaczyć swoją przyszłość :)

10.Wolałabyś spotkać się z rockowym gitarzystą czy normalnym kolesiem? 

Z rockowym gitarzystą. Myślę, że byłoby dość ciekawie bo tacy kolesie są zwykle szaleni jak ja :D 

11.Wolałabyś spotkać ulubionego aktora czy piosenkarza lub zespół? 

Zdecydowanie piosenkarza lub zespół <3 



12. Wolałabyś w lato "przepalić" się w słońcu czy wyglądać jak marchewka po złym rozprowadzeniu samoopalacza? 

"Przepalić" się w słońcu, żal mi dziewczyn , które źle używają samoopalacza serio :D 

13.Czy wolałabyś zainwestować w jeden drogi kosmetyk czy kilka tańszych?

W kilka tańszych, drogi wcale nie oznacza lepszy.  


14.Wolałabyś mieć źle obcięte włosy czy zły kolor włosów?

Zły kolor włosów byłby chyba lepszy. 

15.Wolałabyś zostać pozbawiona na zawsze dostępu do youtube czy twitter'a? 

Do twitter'a - nic fajnego, nawet konta nie mam :D 


16. Wolisz używać szminkę czy błyszczyk?

Szminkę, nie lubię błyszczyków 


17.Wolałabyś nie słyszeć czy nie mówić?

Trudne pytanie, wiele razy się nad tym zastanawiałam i doszłam do wniosku , że chyba wolałabym nie mówić, bo nie słyszeć i żyć bez jakich kolwiek dźwięków...nie wyobrażam sobie. 


18.Wolałabyś oddać laptopa czy telefon?

Laptopa, bez telefonu ani rusz :)


19.Wolałbyś zrezygnować z używania pędzli czy mascary?

Z używania pędzli :D zawsze można nałożyć podkład gąbeczką , a ja muszę mieć pomalowane rzęsy! 


20. Wolałabyś cały czas chodzić do tyłu czy przy każdym kroku w przód ukłuć się w palec?

Chodzić do tyłu :D Przynajmniej by nie bolało- chyba :D 


Na dziś to już tyle :D Obiecuję, że następny post będzie tematyczny :D 

You Might Also Like

0 komentarze