Podsumowanie roku 2015 i plany na rok 2016

05:37

 Nie jestem typem człowieka, który pod koniec roku siada i piszę na kartce wszystkie swoje plany i marzenia na następny rok. W tym roku postanowiłam zrobić jednak wyjątek lecz nie na kartce , a na blogu- dla was. Chciałabym się z wami podzielić co osiągnęłam w 2015 roku i przedstawić swoje marzenia na nowy rok. 

Nie ukrywam , że 2015  był dla mnie ciężki choć czekałam na niego bardzo długo- skończyłam w tym roku 18 lat, jestem pełnoletnia , strasznie chciałam być "dorosła". Okazało się jednak , że nic w tym fajnego. Za każdy swój błąd odpowiedzialność ponosisz ty- już nie twoi rodzice jak do tej pory. Był to rok "przypału" , złych decyzji, kłótni. Jednak moje marzenia udało się spełnić (nie wszystkie ale to nic ). Największym marzeniem , które udało mi się zrealizować w tym roku to zdać prawo jazdy i mieć swój własny samochód, chciałam być niezależna od rodziców. Udało mi się także wrócić do miłości mojego życia( Ci , którzy są ze mną od samego początku wiedzą o kogo chodzi). Byłam również na wakacjach w Chorwacji do , której chciałam jechać już od kilku lat , jednak nie było jak. Zdobyłam również coś co jest dla mnie najważniejsze- przyjaciół, którzy są dla mnie najważniejsi bo bez nich nie byłabym tutaj , gdzie jestem dzisiaj, nie osiągnęłabym tylu sukcesów, bez nich pewnie byłabym w kompletnym dołku i nie wiedziała co zrobić ze swoim życiem. 


Mamy już rok 2016, rok , który mam nadzieję będzie dla mnie lepszy, będzie wyjątkowy. 

Moje plany na ten rok? 
Hmm, po pierwsze zdać jak najlepiej maturę, bo bez tego moja przyszłość sensu nie będzie miała. 
Później dostać się na studia, na które bardzo ciężko się dostać, mimo to nie tracę nadzieji. 
Postanowiłam również w tym roku wyprowadzić się od rodziców, wynająć swoje mieszkanie, by już nie zawracać im głowy.
Wakacje chciałabym spędzić w Paryżu,
 pojechać przynajmniej na jeden na koncert JB. 
Nie stracić najważniejszych dla mnie osób. 
A mój główny plan na 2016 rok? 

Po prostu być szczęśliwą i cieszyć się każdą chwilą!!

To było moje podsumowanie roku i plany na kolejny. Trochę się rozpisałam jednak nie zdradziłam wszystkiego, mimo to bardzo wam dziękuję , że jesteście ze mną , czytacie bloga, moje durne wpisy i dajecie mi ogromną motywacje tymi komentarzami. Bardzo dziękuję wszystkim moim czytelnikom i mam nadzieję , że rok 2016 będzie nasz!!

Pochwalcie się swoimi planami, marzeniami w komentarzu , chętnie poczytam , a ja wam życzę aby ten rok był jeszcze lepszy od ubiegłego. 

You Might Also Like

4 komentarze