Kolejny tag?

08:14

Hej, hej, hejo...

Nie wiem co się dzieję ale nie mam dzisiaj kompletnego pomysłu na posta, chociaż zaczęłam pisać chyba na 20 tematów , jednak jak dochodziłam do połowy i to czytałam to stwierdzałam, że to nie ma sensu hahaha, dlatego mam dla was tag : 25 przypadkowych pytań o mnie :D Zapraszam. 


1.Rzecz, bez której nie możesz wyjść z domu?
Telefon.Bez telefonu nie jestem w stanie normalnie funkcjonować :D 

2.Ulubiony sklep z ciuchami?
Moim ulubionym sklepem od zawsze jest H&M i zawsze jak jetem w galerii to do tego sklepu zaglądam, wszystkie ciuchy mam prawie stamtąd :D 

3.Czy lubisz pływać?
Lubię, ale tylko tam gdzie nie jest głęboko. 

4.Masz jakieś fobie?
Raczej nie.

5.Dużo śpisz?
Taaak, jak jest wolne to zamiast się zająć czymś pożytecznym to ja śpię do 13 :D 

6.Masz jakieś przezwisko/ksywę?
Tak, Paba jest najgorszym :( 

7.Malujesz się?
Tak , rzadko wychodzę z domu bez makijażu. 

8.Co najczęściej oglądasz na yt?
Youtuberów oczywiście, a szczególnie Naruciaka i Stuu :D 


9.Najgorszy przedmiot w szkole?
Historia.

10.Trzy ulubione strony internetowe?
Facebook, Blog, Yt

11.O której chodzisz spać?
Różnie, jeśli muszę rano wstać to o 24, jeśli mam wolne to nad radem ok. 4-5 :D 

12. Kiedy masz urodziny?
22 stycznia- już niedługo :D 

13.Twoja ulubiona piosenka? 

14.Pijesz kawę?
Czasami rano przed szkołą jak nie jestem w stanie normalnie funkcjonować, lub jak jesteśmy w starbaksie to zawsze biorę tam kawę bo mają najlepszą :D 

15.Często piszesz smsy?
24/h

16.Jesteś leniem?
Niestety tak :( 

17.Co lubisz pić?
W zimie to zdecydowanie ciepłą herbatkę, a w lecie? Cokolwiek byle było zimne. 

18.Kolor ścian w pokoju?
szaro-różowe 

19.Jakie jest twoje ostatnie połączenie?
Miś <3

20.Z kim najczęściej piszesz? 
z Wojtkiem , Leną i Kamcią. 

21.Ile w przyszłości chciałabyś mieć dzieci? 
Trzech chłopczyków :D 

22. Co robisz gdy nie ma szkoły? 
Śpię :D 

23.Twoja pasja?
Taniec, fotografia, blog

24.Czego nienawidzisz? 
Pająków, niektórych ludzi, wstawania rano, zimna. 

25.Jak masz na drugie imię? 
Magdalena



Kolejna dawka informacji o mnie :D Mam nadzieję , że wam się spodobał post :D Następny będzie już tematyczny obiecuję! Może macie pomysły o czym chcielibyście poczytać? Piszcie w komentarzu! 

You Might Also Like

0 komentarze