Stylizację część 3.

04:11

Jeśli jesteście ze mną od początku to wiecie , że raz na jakiś czas dodaje stylizację , które mi osobiście się bardzo podobają. Do tej pory pojawiły się stylizacje z długimi spodniami i szortami. Dzisiaj mam dla was stylizację ze spódniczkami. Mam nadzieję , że wam się spodobają. 
Na sam początek chciałam wam pokazać moją ulubioną stylizację. Ta spódniczka i ten top skradł moje serce. Sama posiadam podobny zestaw tylko w kolorze czarnym. 



Tu już nie spódniczka, a sukienka. Stawiam gównie na prostotę i zwykła czarna sukienka+ sweterek naprawdę wygląda szałowo. Przynajmniej jak dla mnie :)

Ostatnio strasznie polubiłam nosić sweterki do spódnic i ta stylizacja właśnie to przedstawia. Ten komin też dodaje uroku tej stylizacji. 

Biało-czarna klasyczna stylizacja. Dla mniej naj. 

Takie połączenie również przypada mi o gustu. 


 Piękna <3 Zwykły biały top i do tego piękna morska spódniczka ahh <3

Również klasycznie i pięknie <3

 Nie wiem jak wam ale mi bardzo podobają się spódnice w wzorki i sama posiadam w swojej szafie ich naprawdę wiele.
Kolejna zwykła czarna sukienka , a jak pięknie wygląda. Te buty nadają sens tej stylizacji.

Ten top jest piękny <3 

Spódniczka w kwiatki to również coś co mi się bardzo podoba! :)



Wzorki, sweter <3

Neonowe kolorki + czarny to też coś co kocham.

Mam nadzieję, że stylizację się wam spodobały. Napiszcie mi w komentarzach co najbardziej przypadło wam do gustu. Mi zdecydowanie stylizacja 1 i ta zwykła czarna sukienka i tymi pięknymi bucikami <3 Czekam na wasze opinie!

You Might Also Like

2 komentarze