Moje sposoby na naukę

06:29

Co tam u was? Jak wam mija kolejny dzień? Jak szkoła? Mamy dzisiaj piątek i naprawdę się cieszę choć na myśl o tym, że cały weekend spędzę przed książkami mnie nie pociesza. Mam straszną zamułę w szkole i strasznie dużo nauki. Koniec semestru i trzeba poprawić wszystkie złe oceny , a w dodatku nauczyciele zapowiadają kolejne kartkówki, sprawdziany , pytanie.. Mam dość! U was też tak jest? 

W związku z tym , że mamy właśnie taki okres, w którym jest dużo nauki wpadałam na pomysł żeby napisać post o moich sposobach na naukę, może będą dla was przydatne i ułatwią wam zapamiętywanie informacji. 


♥ Podkreślanie najważniejszych informacji

Mi kolorowe notatki i zaznaczenie najważniejszych informacji bardzo pomaga, nie muszę siedzieć  kuć wszystkiego tylko to co mam zaznaczone , a kolory jakoś pomagają mi szybciej wszystko zapamiętać. 

♥ Zapisuj wszystkie sprawdziany, kartkówki i ważne sprawy


Dzięki temu nie zapominam o niczym!

♥Powtarzaj rano i wieczorem


Przed pójściem spać zawsze powtarzam sobie wszystkie informacje , których miałam się nauczyć, o tej porze mój mózg lepiej przyswaja informacje :D Czasami również wstaje wcześniej by sobie wszystko na spokojnie przed lekcjami przypomnieć. 

♥Ucząc się języka wypisuj słowa w tabelce lub używaj fiszek


Gdy mam się nauczyć słówek zawsze wypisuję je w takiej "tabelce" jest mi je wtedy i wiele łatwiej zapamiętać. Kolejną znaną metodą na naukę języka są również fiszki.

♥Odłóż telefon 

Chyba każdy z nas lubi przeglądać różne rzeczy w telefonie czy laptopie, podczas gdy się uczysz odłóż to! Zabiera Ci to tylko czas! Zadbaj także o porządek w miejscu nauki , chaos źle na nas wpływa. 


 ♥ Nie poddawaj się i nie odkładaj wszystkiego na ostatnią chwilę!

Masz jutro sprawdzian, kartkówkę i coś jeszcze? Zacznij się uczyć wcześniej , a nie dzień wcześniej, wtedy wszystko lepiej zapamiętasz i nie będzie stresu, że nie zdążysz!



To były wszystkie moje sposoby na naukę, mi bardzo pomagają , a wam? Mam nadzieję,że się spodobają. Macie swoje sposoby na skuteczną naukę? Pochwalcie się w komentarzu!

You Might Also Like

1 komentarze

  1. "Nie poddawaj się i nie odkładaj wszystkiego na ostatnią chwilę!" - z tym się nie zgodzę. Na niektórych stres działa stymulująco i dopiero godzinę przed egzaminem są w stanie przyswoić informacje.

    Wieczorem zapamiętujesz, bo potem zasypiasz. Podczas snu podświadomość przetwarza i utrwala wiadomości.

    OdpowiedzUsuń