Samoakceptacja?

09:12

Jestem gruba, jestem brzydka, jestem głupia, nienawidzę siebie, mam ochotę się zabić, potrzebuję miłości, jestem samotna...Te słowa najczęściej padają z ust młodych dziewczyn.O co chodzi? Co się dzieję z tym światem? Cy okres dzieciństwa i młodości nie powinien być dla nas najpiękniejszy?  Dlaczego tak wszystkim się przejmujemy?


"Twój wygląd


twoja waga nie ma znaczenia
twoja orientacja nie ma znaczenia
twoje oceny nie mają znaczenia
Ty
jako osoba
masz znaczenie"


Podczas gdy stajemy się coraz starsi zaczynamy przejmować się opinią innych, porównujemy się do nich, chcemy być tacy jak oni...ale czy warto? Czy warto zawracać sobie głowę tym , że muszę być idealna bo inni mnie nie zaakceptują, nie polubią? NIE! Wystarczy , że Ty polubisz samą siebie! 



Jeśli masz kompleksy, cierpisz , nienawidzisz siebie z powodu tego jak wyglądasz..stań przed lustrem, uśmiechnij się i popatrz! Jesteś piękna! Jesteś oryginalna i jedyna! Innej takiej nie ma! Pokochaj siebie, a wtedy inni też Cię pokochają. 




Jesteś samotna, zraniona, pragniesz miłości i bliskości? Masz dopiero naście lat, miłość w tym wieku? Nie sądzę! I tak niebyła by to miłość na całe życie , a więc po co się tym zadręczać i cierpieć? Zabaw się, szalej, skup się na nauce, przyjaciołach bo to jest teraz najważniejsze , a nie miłość , która tylko rani. 


Moja rada dla wszystkich nieszczęśliwych dziewczyn!

UŚMIECHAJ SIĘ ZAWSZE! ZAAKCEPTUJ I SAMA SIEBIE POLUB BO DOPÓKI TY TEGO NIE ZROBISZ NIE BĘDZIESZ SZCZĘŚLIWA! NIE PRZEJMUJ SIĘ OPINIĄ INNYCH, MIEJ NA TO WYWALONE!!



You Might Also Like

2 komentarze

  1. Każdy powinien akceptować siebie ! :)

    http://naataliam.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Myślę, że każdy powinien akceptować siebie bez względu na to jaki jest, każdy powinien być sobą :)
    Obserwujemy ? :)
    http://bedifferent-ania.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń