Poznaj mnie bliżej..

04:33

Dzisiaj przychodzę do was z takim Tagiem 35 fatów o mnie. Zdałam sobie sprawę , że czytając mojego bloga nie wiecie o mnie zbyt wiele, dlatego postanowiłam napisać o sobie kilka ważnych i mniej ważnych faktów. Jeżeli będziecie mieli jeszcze jakieś pytania to śmiało piszcie w komentarzach! :) 


1.Jak już wiecie mam na imię Paula.

2.Nie Paulina.. to dwa różne imiona

3.Mam 18 lat 

4.Chodzę do V LO w Krakowie 

5.Jestem na profilu humanistycznym , wybór tego profilu był błędem

 6. Mam najlepszych przyjaciół na świecie <3 


7. Mam młodsze rodzeństwo - brata Mateusza i siostrę - Marcelinę 


8.Szalona

9.Uparta

10.Kocham zwierzaczki ♥ 

11.Lubię sport 

12.Biegam od roku

13.chodzę na hip-hop

 14.Zawsze dotrzymuję obietnic 

15.Leniwa :D

16.Praktycznie zawsze się wszędzie spóźniam

17.Kocha chodzić po sklepach i kupować nowe rzeczy <3 

18.Mieszkam w Krakowie (jakby ktoś nie wiedział haha ) 

19.Ogólnie nawet dobrze się uczę 

20.Nienawidzę historii 

21.Zmieniłam się strasznie od gimnazjum, nie tylko pod względem wyglądu ale również charakteru

22.Zawsze muszę postawić na swoim nawet jak nie mam racji :D 23.Słucham JB i 1D

24.Jestem tolerancyjna 

25. W wolnym czasie spotykam się z przyjaciółmi, słucham muzyki, oglądam seriale lub yt

26.Mam najcudowniejszego chłopaka , którego bardzo kocham <3

 27.Interesuje się modą i fotografią 

28.Chciałabym w przyszłości zamieszkać w Nowym Yorku

 29.Mam zamiar iść na studia prawnicze 

30.Chciałabym mieć w przyszłości 2 dzieci- 2 synków 

31.Nienawidzę gdy ktoś kłamie

32.Jestem szczera

33.Można mi ufać

34.Mam tatuaż i planuje w przyszłości mieć jeszcze więcej

35.Nie wstydzę się pokazywać bez makijażu jak niektóre dziewczyny 






You Might Also Like

7 komentarze

  1. Interesujący tag :D
    Też nie cierpię historii...
    Zapraszam do nas - littleleek.blogspot.com-klik!

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajny post, można wiele się o Tobie dowiedzieć :). Pozdrawiam!

    lublins.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Mogłaś rozwinąć niektóre punkty. Również uwielbiam fotografie więc piątka !


    http://bookstvd.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. fajny blog, super post:)
    obs za obs?

    zapraszam do mnie
    k4si44.blogpsot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Normalna,nieco szalona dziewczyna! :) :D
    Fajnie,że dzielisz się tym z czytelnikami ;)

    OdpowiedzUsuń