Święta, święta i po świętach....

04:48

Pamiętam jak jeszcze tydzień temu nie mogłam się doczekać świąt, wigilii i tej magicznej atmosfery...a dziś? Dzisiaj już jest po wszystkim. Strasznie szybko leci czas, który jest dla nas naprawdę fajny. 

Jak tam u was po wigilii i wgl po świętach? U mnie było całkiem miło, wigilia u babci i + 100 kg :D Boże Narodzenie spędziliśmy u nas w domu wraz z całą naszą rodziną i powiem wam , że strasznie się cieszę , że mam tak cudowną rodzinę bo szczerze to nie lubię jakoś siedzieć w domu i słuchać ich seniorskich rozmów hahahah , a mimo wszystko było mega ♥ 

Drugi dzień świąt od rana spędziłam na sprzątaniu. Myślę , że nie muszę nic mówić bo to zdjęcie wszystko wyjaśnia :D 




Jak już posprzątałam (co zajęło mi z 2 godziny, i z tego miejsca pozdrawiam panów , którzy mi zapewnili robotę od rana :D ) to postanowiliśmy się spotkać z przyjaciółmi, zrobiliśmy sobie taką powigilijną wigilię przyjaciół. Każdy z nas przyniósł coś do jedzenia , picia itd i tak sobie świętowaliśmy do rana. 

Miałam nadzieję, że przez te święta i tą przerwę się wyśpię ale niestety jak do tej pory śpię codziennie po max 5 godzin i wyglądam jak trup , a to wszystko wina Wojtka bo mi spać nie daje :( 


A tutaj macie kilka moich zdjęć świątecznych. 













A jakie macie plany na sylwestra? W końcu już za 4 dni :D Ja spędzę go jak co roku z przyjaciółmi , a że Kraków miasto królów to na pewno będziemy się też bawić na rynku. Ale o tym może zrobię osobny post. 


Chciałabym was także przeprosić , że nie było postów ale sami rozumiecie święta itd, postaram się to teraz nadrobić w tym wolnym czasie bo potem koniec semestru i znowu nie będę miała czasu. 


Udanego sylwestra i szczęśliwego nowego roku kochani! :* ♥


You Might Also Like

4 komentarze

  1. Ja po świętach odpoczywam :D A sprzątania u mnie nie ma, śniegu też :( Zimno, szaro i buro. Zdjęcia prześliczne bardzo mi się podobają. Bardzo fajnie piszesz, zostanę tu na dłużej :) Pozdrawiam :)
    konieckropka-bookgirl.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję...strasznie mi miło ;))
      Ja do Ciebie również będę często wpadać :)

      Usuń
  2. Piękna jesteś ^^ I miałaś piękny stół wigilijny!
    Wszystko tak szybko zleciało... Już za trzy dni (?) sylwester!
    Życzę Ci szczęśliwego nowego roku!

    http://threek3k.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję i również życzę Ci szczęśliwego nowego roku :)

      Usuń