TAMI TAG

06:20

Ostatnio na moim blogu było dość "poważnie" dlatego dziś postanowiłam zrobić TAMI TAG, po wyświetleniach widzę , że Tagi na moim blogu są z chęcią czytane , tak więc zapraszam! :) 


1. Co masz teraz na sobie ?

Jeansową koszulę i czarne rurki ;) 


2. Czy kiedykolwiek byłaś zakochana ?

Tak byłam i nadal jestem :)

3. Czy kiedykolwiek miałaś 'straszne zerwanie' ?

Nie przypominam sobie

4. Ile masz wzrostu ?

ok. 172 cm. 

5. Ile ważysz ?

Dziewczyn o wagę się nie pyta haha no ale ponad 50kg. 

6. Jakieś tatuaże ?

Tak, jak już pewnie wiecie to mam sowę na ramieniu :D

7. Jakiś piercing ?

Tylko dziurki w uszach. 


 8. OTP ? (one true pairing) 
*czyli jakaś ulubiona para filmowa/telewizyjna itp.*

Szczerze mówiąc to nie mam ulubionej pary filmowej/telewizyjnej.

9. Ulubiony program (serial) ?

Na wspólnej. 

10. Ulubione zespoły ? 

One Direction

11. Coś, czego Ci brakuje ?

Wolnego czasu , strasznie mi tego brakuje, szkoła i nauka mnie męczy dlatego też posty na blogu są tak rzadko ;(

12. Ulubiona piosenka ?



13. Ile masz lat ?

Już w styczniu 19

14. Znak zodiaku ?

Koziorożec 

15. Czego szukasz u partnera ?

Przede wszystkim wsparcia.

16. Ulubiony cytat ?

Never lose hope. -
Nigdy nie trać nadziei.

17. Ulubiony aktor ?

Robert Pattinson


18. Ulubiony kolor ?

Niebieski

19. Głośna muzyka czy cicha ?

To zależy od nastroju 


20. Gdzie idziesz gdy jesteś smutna ?

Zazwyczaj gdy jestem smutna to po prostu idę do łóżka i oglądam filmy lub słucham muzyki 

21. Jak długo zajmuje Ci prysznic ?

15-20 minut

22. Jak długo zajmuje Ci przygotowanie się rano ?

30-45 minut

23. Czy kiedykolwiek brałaś udział w bójce ?

Nie :D

24.TURN ON - Co Cię kręci/Co Ci się podoba u chłopców?

Poczucie humoru, lubię też gdy jest wysoki, wysportowany i ma tak fajnie ułożone włosy :D

25. TURN OFF - Co Ci się nie podoba u chłopców?

Chamstwo, żałosne dogadywanie, zarywanie do każdej dziewczyny 

26. Powód dla którego dołączyłaś do Blogsfery ?

Po prostu lubię pisać i w pewnym sensie jest to moja pasja.

27. Czego sie boisz ? 

Strasznie dużo rzeczy się boję, min. samotności , pająków, węży itd.

28. Kiedy ostatnio płakałaś ?

Nie pamiętam 

29. Kiedy ostatnio powiedziałaś że kogoś kochasz ? 

Dzisiaj ;> 

30. Co oznacza Twój Blog username?

szczerze mówiąc to nic takiego , po prostu idealnie nieidealna ja :D

31. Ostatnia przeczytana książka ?

Girl Online 

32. Książka, którą aktualnie czytasz?

Nie czytam nic, nienawidzę czytać ;d

33. Co ostatnio oglądałaś ?

Film " 3 metry nad niebem" po raz 100000 

34. Ostatnia osoba, z którą rozmawiałaś ?

Siostra

35. Relacja między tobą a osobą, której ostatnio wysłałaś SMS'a ?

Ostatnio pisałam z Kamilem i jest to mój przyjaciel <3 

36. Ulubiona potrawa ?

Spaghetti <3

37. Miejsce, które chcesz odwiedzić ?

Włochy <3

38. Ostatnie miejsce w którym byłaś ?

Sklep ;d

39. Czy ktoś Ci się teraz podoba ?

Tak ;d

40. Ostatni raz kiedy pocałowałaś kogoś ?

Wczoraj

41. Ostatnio kiedy ktoś Cię obraził ?

Nie pamiętam 

42. Ulubiony smak słodki ?

43. Na jakich instrumentach grasz ?

Jeśli liczą się nerwy to na nich :D

44. Ulubiona część biżuterii ?

Naszyjniki <3

45. Ostatni uprawiany sport ?

Siatkówka ;d 

46. Jaka piosenkę ostatni śpiewałaś ?

"Supergirl" 

47. Ulubiony teks na podryw ?

Nie mam ulubionego ale bawią mnie te tanie suchary :D "Bolało jak spadłaś z nieba?"
"Twój tata jest historykiem? Bo właśnie mam powstanie w spodniach" 

48. Czy kiedykolwiek użyłaś tego tekstu?

Nie

49. Z kim ostatnio przebywałaś w wolnym czasie?

z przyjaciółmi 

50. Kto powinien odpowiedzieć na te pytania ?

Każdy z kto tu zajrzy i będzie miał ochotę :D


Mam nadzieję , że wam się spodobało i , że coś się o mnie dowiedzieliście :D

Miłego dniaa ;* 

You Might Also Like

1 komentarze

  1. Fajne odpowiedzi :) też ostatnio moją fav piosenką jest Sorry :)
    obserwuję :)

    OdpowiedzUsuń