Jak długo...?

02:21




Jak długo można tęsknić za kimś kto już dawno odszedł? Jak długo można pamiętać o tej osobie i chwilach , które z nią spędziłeś? Sprawa niby jest prosta - tęsknisz? To zadzwoń! Ale jak zadzwonić do kogoś kto Cię nienawidzi bądź jesteś mu kompletnie obojętna. Rozstania zwykle kończą się kłótniami , smutkiem , nieporozumieniami no więc jak? Jak długo można się przyzwyczajać do życie bez tej osoby? Prawdopodobnie nasze życie bez niej nie ma sensu, zaczynamy szukać osoby, która by nam ją zastąpiła i była równie ważna jak ona ale okazuję się mimo , że minęło tam kilka miesięcy to my nadal nie zapomnieliśmy o tej jedynej osobie, w której naprawdę się zakochaliśmy i , która nas tak bardzo zraniła. Czy czas leczy rany? Czy po jakimś czasie damy radę zacząć życie od nowa? Pamiętam wciąż kiedy mówił mi , że będziemy na zawsze razem... nie wiedziałam wtedy że jedno "zawsze" trwa kilka miesięcy. Dlaczego ludzie nas tak szybko zostawiają? Dlaczego o nas zapominają lub nadzwyczajnie się nami nudzą i zamieniają nas na nowszy , lepszy model? 


Te wszystkie pytanie mnie ostatnio strasznie dręczą, postanowiłam więc się tym z wami podzielić i uzyskać waszą opinie. Jak myślicie czy czas leczy rany czy po prostu przyzwyczaja do bólu? 


You Might Also Like

2 komentarze

  1. Od razu kiedy przeczytałam Twój post przypomniała mi się piosenka zespołu LemON. Nie kojarzę tytułu, ale słowa były mniej więcej takie ,,Czas nie leczy ran. To my w swych czynach, uzdrawiamy nasze chore dusze". Sądzę, że po pewnym czasie spędzonym w taki ,,otępieniu", po prostu przywykamy do tego. Żeby coś zmienić, trzeba coś robić. Moja święta, odwieczna zasada :)

    Bardzo fajny post, podoba mi się sposób w jaki piszesz.Po za tym, Twój blog świetnie wygląda :) Jest naprawdę śliczny :)

    http://callmeanthony.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń