Mikołajkowe pomysły

09:39

Jak już wszyscy wiemy do Mikołajek zostało 6 dni i tu pojawia się problem...co kupić koleżance/koledze/rodzicom/rodzeństw? No właśnie ten sam problem dręczył mnie przez kilka lat, dzisiaj postanowiłam podzielić się z wami moimi pomysłami na prezent. Może akurat wam coś podpowiem i będziecie wiedzieć co kupić. 





Jeśli chodzi o dziewczyny to tutaj mogę być ekspertem haha, moje propozycje są następujące: 
1.Perfumy- to jest coś co używam każda dziewczyna ( a przynajmniej tak mi się wydaje ). Jeśli traficie z zapachem to już jest plus. 
2.Kosmetyki - jeśli dziewczyna się maluję to kupicie jej coś z kosmetyków! Nie mówię tutaj o podkładzie, korektorze itd bo możecie nie trafić z odcieniem ale np. jeśli maluje usta to czemu szminka miałaby się jej nie spodobać? Tylko dobierz taki kolor , który jej się spodoba a nie jakiś fioletowy! 
3.Biżuteria- ja sobie nie wyobrażam wyjść z domu bez mojego naszyjnika, pierścionka czy bransoletki. Zawsze w gimnazjum na mikołajki chciałam dostawać łańcuszek z wisiorkiem w kształcie serduszka, strasznie mi się to wtedy podobało. Nie ukrywam , że teraz też bym była zadowolona z takiego prezentu bo fajna bransoletka , łańcuszek itd zawsze się przyda! 
4.Książka- interesuje się książkami, lubi czytać? Kup jej książkę! Jeśli naprawdę lubi czytać to będzie dla niej naprawdę fajny prezent. 
5.Słodycze- to możemy kupić wszystkim , słodycze są nie zawodne i nie znam żadnej osoby, która by nie lubiła słodkości. Ale nie kupuj samych słodyczy!
6. Po prostu...MIŚ - dziewczyny kochają misie , nie ważne ile mają lat czy 5 czy 18 zawsze fajnie jest się przytulić o takiego fajnego włochatego pluszaczka. 
7.Obudowa na telefon- fajny kejs z misiem czy czymś takim zachwycił by każdą dziewczynę. Ale pamiętaj , że musisz wiedzieć jaki ma telefon!




Prezent dla chłopaka? Zawsze miałam z tym problem!
1.Perfum, dezodorant, rzeczy do golenia- myślę , że to są tradycyjne prezenty dla chłopaków. Na pewno się im przydadzą i nie będzie wpadki , że kupimy mu coś co kompletnie mu się nie spodoba.
2.Gra- jak wiemy chłopacy uwielbiają grać w gry. Gra na mikołaja? Zapewne była by trafionym prezentem! 
3.Płyta- płyta ulubionego wykonawcy? Czemu nie!
4.Piłka- jeśli kocha grać w nogę i marzy i nowej piłce kup mu ją!
5.Pasek do spodni- nie musi być bardzo drogi, a przyda się każdemu facetowi! 
6.Słodycze- tak jak mówiłam wyżej niezawodny prezent. 
7.Chłopak zawsze się spóźnia? Kup mu zegarek!

Jeśli chodzi o rodziców to ja praktykuje jedną zasadę... prosto, tanio ale z sercem.
Zazwyczaj robię im rano śniadanie do łóżka, mamie kupuję jakąś biżuterie i kwiatuszka a tatusiowi zestaw perfum. Nie liczy się ilość tylko to , że pamiętamy o nich i dajemy to z serca!

You Might Also Like

0 komentarze