Przyjaźń?

08:24

Przyjaźń?




Co to ta cała przyjaźń? Czy istniej prawdziwa przyjaźń w XXI wieku? 

Bez przyjaciół bylibyśmy nikim , nie umiem sobie wyobrazić gdzie bym się dzisiaj znalazła i co bym bez nich zrobiła, może wcale by mnie tutaj nie było. Przyjaźń jest naprawdę czymś wyjątkowym i myślę , że każdy z nas marzy o tej prawdziwej przyjaźni. Ja osobiście spotkałam wiele cudownych ludzi , którym mogę zaufać i wiem , że mnie nigdy nie zawiodą. Są ze mną zawsze , nie ważne czy jest dobrze czy wszystko się wali, bez względu na to czy mam hajs, fejm itd. Jest taki cytat , że najlepsze przyjaźnie to te z dzieciństwa i w moim przypadku to prawda , większość moich obecnych przyjaciół znam z podstawówki lub z podwórka gdzie bawiłam się z nimi w piaskownicy :D "Przyjaciół" , których poznałam w gimnazjum czy w liceum już przy mnie nie ma, zostali tylko ci , którzy akceptowali mnie w stu procentach. Mimo wielu kłótni i nieporozumień zawsze potrafimy się pogodzić , nie ważne co się stanie- wszystko sobie wybaczamy bo wiemy , że bez tej przyjaźni nie dalibyśmy rady. Jestem szczęśliwym człowiekiem bo mam przyjaciół! 



"Przyjaźń to nie obowiązek bycia, ale przyjemność przebywania. "

"Przyjaźń jest piękna, piękniejsza od słońca, lecz tylko wtedy gdy wytrwa do końca..." 


"Prawdziwa przyjaźń przetrwa wszystko" 



"-Skoro tak źle cię traktuję to po co tu wróciłeś? 
-Bo tak robią przyjaciele. Przebaczają! "


A wy wierzycie w prawdziwą przyjaźń? Macie takich przyjaciół?



You Might Also Like

0 komentarze