Hejty.

10:08

Hejty na temat moich idoli?


Dziś chciałam podzielić się z wami hejtami na mój temat ponieważ czasami się pojawiają a ja nigdy na nie nie odpowiadam bo uważam to po prostu za żałosne. Odpowiadam tylko na te , które nie są anonimowe, nie dlatego , że się boję , a dlatego że są bezsensowne. 
Najczęściej pojawiają się te o One Direction i Justinie Bieberze. Wyzywacie ich od pedałów, frajerów itd.
Słuchajcie ja na prawdę nie rozumiem z jakiego względu uważacie cudownych chłopaków za pedałów? Jesteście zazdrośni czy jaki powód? Słucham kogo chce, a wam nic do tego. Nie uważam ich za pedałów , a za cudownych ludzi , którzy piszą mądre i naprawdę fajne piosenki.Słucham tego co ja lubię, wam nie musi się podobać ale liczę na szacunek. Sądzę , że i Justin i chłopaki z 1D są 1000000 razy lepsi niż chłopacy z naszego otoczenia. Nie jestem nagłą fanką bo wyszły nowe piosenki i zrobiło się o nich znowu głośno , słucham ich od jakiś 4 lat i naprawdę mega podobają mi się wszystkie piosenki, u Justina zaczynałam od piosenki "Baby" , w której byłam zakochana i słuchałam jej non stop. Nawet moja mama miała już dość tej samej piosenki 24h na dobe :D Piosenki Justina i 1D są ze mną od kąt pamiętam i gdy jestem smutna zawsze mi pomagają, jest w nich dużo prawdziwych emocji i właśnie za to cenie ich najbardziej i dziękuję , że istnieją tacy piosenkarze jak oni i , że piszą tak fantastyczne piosenki ♥ 

Moje ulubione: ♥♥♥















Ubolewam nad tym , że mój ulubiony członek zespołu 1D odszedł ( Zayn ♥♥ )  ale mimo wszystko nadal ich kocham ♥ 





♥♥♥♥♥



You Might Also Like

1 komentarze

  1. Zgadzam się z Tobą w 100% Kiedyś sama słuchałam 1D może to nauczyło mnie tolerancji,chociaż teraz słucham całkiem innego gatunku, szanuje innych, a nawet czasem poslucham,bo są naprawdę w porządku :) Wyznaję zasadę,że jeśli coś,ktoś mnie nie krzywdzi,to nie zamierzam tego krytykować, z resztą o gustach się nie dyskutuje.Niestety ludzie są ludźmi, najważniejsze ,że się tym nie przejmujesz :)

    wpadniesz? dopiero zaczynam :) http://tuniemanieba.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń