Ulubieńcy października!

03:24

Ulubieńcy października!

Hej, dzisiaj przychodzę do was z ulubieńcami października! Jest kilka nowych rzeczy , w których się zakochałam i chciałabym wam tutaj je przedstawić. Zaczynajmy. 

Kosmetyki. 


1. Moim pierwszym ulubieńcem jest pomadka z golden rose -ultra rich color lipstick creamy. Ja mam kolor 44. Kupiłam go dość nie dawno i już stała się moim ulubieńcem. Jest ciemna i wprost idealna na takie jesienne miesiące. Wcześniej nie używałam tak ciemnych szminek jednak teraz mi się spodobały i ostatnio ciągle miałam ją na ustach.




2.Korektor w sztyfcie z essence- Coverstick - Kupiłam go w sumie przez przypadek bo kończył mi się mój stary korektor w płynie i poszłam na zakupy z Kamilą , a ona własnie poleciła mi ten korektor. Jest to najlepszy korektor jaki miałąm do tej pory, nie świeci się, zakrywa wszystkie niedoskonałości ( stosuję go również na małe wypryski gdy czasami się pojawiają). Jestem w 100% zadowolona i jeśli szukacie idealnego korektora to polecam właśnie ten, dopasuje się do koloru skóry idealnie! :)



Perfum.

Moim ulubionym perfumem tego miesiąca jest Adidas, Fizzy Energy EDT. Kocham ten zapach ♥♥ Jest taki świeży i po prostu cudownie i długo pachnie. ♥

Książka

Ostatnio przeczytałam książkę pt " Fangirl" . Nie lubię czytać ale tą książkę polecały mi wszystkie moje znajome więc jak byłam chora to sięgnęłam po nią i jak już zaczęłam czytać to nie mogłam przestać. Jest na prawdę fajna i wciągająca. Jeśli lubicie czytać to polecam! 


Rzecz

Tak w zasadzie to jest to aplikacja na smartfona czy laptopa, a mianowicie chodzi o "Spotify". Jest to darmowa aplikacja gdzie o każdej porze możecie słuchać waszych ulubionych piosenek. Jest na prawde mega i teraz nigdzie nie wychodzę bez słuchawek do telefonu. 

Obecnie słucham: 



Piosenka

Ostatnimi ulubieńcami są piosenki, których jest bardzo dużo.


                                          



  

I ta piosenka , która wyszła w listopadzie ale muszę ją tutaj dodać ♥♥ Jest najlepsza ♥


You Might Also Like

0 komentarze