10:17

Szkoła, nauka, matura i co dalej?


Pewnie nie jedna z was znajdowała się w takiej sytuacji jak ja, a mianowicie gdy była w klasie maturalnej i nadal nie wiedziała co chce robić w życiu. Ze mną jest o wiele gorzej, ponieważ jestem na profilu humanistycznym,co było wielkim błędem, nie przemyślaną i pochopną decyzją. Nigdy nie lubiłam historii a tu co? Jestem na profilu gdzie codziennie mam historie...czasami nawet 2 dziennie. Poszłam na ten profil chyba tylko ze względu , że wszyscy moi znajomi szli na ten kierunek. Żałuję tej decyzji i dzisiaj będąc w 3 gimnazjum na pewno wybrałabym inny profil w liceum , no ale cóż stało się. Pewnie powiecie , że chciałam iść za znajomymi a nie patrzyłam na swoją przyszłość to teraz mam , ale ja wówczas na prawdę nie wiedziałam na co mam iść i wahałam się do ostatnich dni. Prawda jest taka , że profil licealny się aż tak nie liczy, najważniejsza jest zdana matura. Zdecydowanie bardziej liczą się teraz studia, a ja tutaj również mam problem bo w mojej głowie są dwa kierunki totalnie różniące się od siebie.Zastanawiam się na pewno nad prawem oraz marketingiem i zarządzaniem albo jeszcze trzeci kierunek - dziennikarstwo. Te kierunki są jak z innej baki. Jeden jest bardziej ścisły kolejne znowu bardziej humanistyczne. Sama nie umiem się zdecydować co było by dla mnie korzystniejsze w późniejszym życiu. To jest na prawdę bardzo trudna a zarazem ważna decyzja, która zadecyduje o mojej przyszłości i całym życiu. Na chwile obecną jestem najbardziej przekonana do prawa choć wiem , że jest ono znacznie trudniejsze niż marketing i zarządzanie. Ale ja lubię trudne wyzwania. Nie wiem ile jeszcze razy zmieni się moje zdanie, ponieważ mam na to jeszcze kilka miesięcy. Mam nadzieję, że pomimo tego co wybiorę będę w życiu szczęśliwa.

You Might Also Like

0 komentarze