Halloween

12:26

Halloween Tag! 

Hejka, wszyscy wiemy , że jutro jest haloween , więc postanowiłam zrobić dzisiaj właśnie taki okazjonalny tag. Na polskich blogach jest mało takich tagów więc poszukałam pytań na amerykańskich. Zaczynajmy!


#1.Jaki jest twój ulubiony horror ?

Szczerze mówiąc to dla mnie trudne pytanie bo nienawidzę horrorów, jednak z tych wszystkich , które widziałam najbardziej spodobał mi się "Grave Encounters"

#2.Od ilu lat obchodzisz Halloween ?
Halloween obchodzę odkąd poznałam Kamilę, czyli jakoś od 3 lat. 
#3.Ulubiona Halloweenowa dekoracja ?

Myślę, że nie będę oryginalna i pewnie jak większość uważam , że najlepsze są takie typowe wycięte dynie z świeczką w środku. 

#4.Łatwo jest Cię wystraszyć ?

Wydaję mi się , że trudno jest mnie wystraszyć, nie jestem taką "boidupą" jak niektóre dziewczyny.

#5.Czy kiedykolwiek grałaś w Krwawą Mary ?

Nigdy nie grałam i nie zamierzam.

#6.Wolałabyś się przebrać za wampira czy zombie ?

Zdecydowanie za wampira. Jak byłam mała miałam faze na wampiry i zawsze chciałam nim być.

#7.Ulubiony kostium na halloween ?

Nie będzie to kostium bo się nigdy nie przebieram , lecz makijaż lubię sobie czasem zrobić i postraszyć znajomych. 

#8.Jak w tym roku spędzasz halloween ?

W ty roku zrobili w liceum noc filmową z horrorami , więc spędzę halloween w szkole z przyjaciółmi.

#9.Czy wierzysz w duchy ?

Nie.

#10.Ciężko jest Ci zasnąć po obejrzeniu horroru ?

Często horroru nie oglądam jednak do tej pory nie miałam z tym problemu.


To by było na tyle. Komentujcie czy wy obchodzicie, lubicie halloween. Mam nadzieję, że post was nie przestraszył hahha. :) 

You Might Also Like

1 komentarze

  1. Interesujący tag, przyznam szczerze,że na większość pytań odpowiedziałabym podobnie do Ciebie. Nie ma to jak typowe dyniowe lampiony nadające ogromy charakter tego święta. W tym roku obchodziłam Halloween jednak u mnie w Holandii, a przynajmniej w Rotterdamie nie jest popularne aby chodzić po cukierki,ludzie robią imprezy i świętują.
    http://ciszamysli.blogspot.nl/

    OdpowiedzUsuń