Przemyślenia.

04:39

Moje przemyślenia

 Dzisiaj taki trochę nie typowy post, ponieważ będzie dotyczył on moich przemyśleń z racji tego, że nie mam dziś zbyt dobrego humoru, a wtedy właśnie nachodzi mnie na przemyślenia, to postanowiłam się nimi z wami podzielić i zobaczyć akie wy macie zdanie na ten temat. Moje przemyślenia dziś są o tęsknocie, o straceniu bliskiej nam osoby, o pustce w naszym życiu i sercu, która po tej osobie została. Ten temat jest mi teraz szczególnie bliski, dlatego, że całkiem nie dawno straciłam taka osobą , za którą wcześniej (i może nadal) mogłabym oddać życie. Był to bardzo ważny da mnie chłopak, przyjaciel. Rozumieliśmy się bez słów, zawsze razem , znaliśmy się od dzieciństwa i to właśnie jest najgorsze bo przez to ,że znamy się tak długo dał mi tyle do zapamiętania i do wspomnień. Mała sprzeczka , kilka nie porozumień , błędów i coś co trwało tyle lat nagle się kończy. Chęć odzyskania tej osoby z dnia na dzień narasta, odczuwamy ewidentne braki w naszym życiu bez tej osoby , a zbrodnią , po której jesteśmy już totalnie zasmuceni jest czytanie starych rozmów z nią. Jak ja sobie to wszystko przypominam to mam łzy w oczach bo wiem , że strasznie mi jej brakuje i zrobiłabym wszystko aby dalej ze mną była, niestety to jest już nie możliwe, nie uda mi się odzyskać tej przyjaźni , a choćby nawet kiedyś tam się udało , to wiem , że ta osoba nigdy mi już tak nie zaufa jak ufała wcześniej , ponieważ ją zawiodłam co strasznie boli. To jest chyba jedna z najgorszych sytuacji w naszym życiu kiedy nie wiemy co zrobić. Jest nam ciężko i nie potrafimy normalnie funkcjonować bez tej osoby, nasze kolorowe,bajkowe życie zamieniło się w szarą rzeczywistość. Jedynie co możemy zrobić to mieć nadzieję i ciągle walczyć o odzyskanie tej osoby. W moim przypadku straciłam wszystkie nadzieje i chęci do życia, pierwszy raz tak mnie boli strata bliskiej mi osoby.




A jak jest u was? Mieliście taką sytuacje? Piszcie w komentarzach! I mam nadzieję ,że spodobała wam się moja szczera wypowiedź. Pa! ♥ 

You Might Also Like

0 komentarze