POZNAJ MNIE!

06:22

Hej kochani ! 
Wczoraj doszłam do wniosku, że ostatnio wszędzie jest mnie mało, dlatego też postanowiłam więcej udzielać się tutaj na blogu. Zastanawiałam się o czym mogłabym pisać...pomyślałam,żeby kontynuować serie modowe itd, po czym pomyślałam, że to nie jest moja mocna strona i po co mam pisać o czymś co mnie tak naprawdę nie kręci za bardzo. 
Wpadła  mi do głowy myśl, że może by tak zacząć pisać o sobie, o tym co się u mnie dzieje, o moich problemach , ogólnie żeby mój blog był takim pamiętnikiem, żeby osoby , które to czytają mogły poznać mnie,moje prawdziwe ja i to z czym się zmagam codziennie. 
Osoby, które są ze mną od dawna wiedzą jaką byłam osobą będąc w liceum czy jeszcze w wieku nastoletnim. Dziś mam 21 lat i coraz więcej problemów. 
Musicie mi napisać czy taki pomysł by wam odpowiadał czy raczej jesteście na nie. 

A dzisiaj chciałabym się z wami podzielić cechami , których w sobie nie lubię przez co też będziecie mogli zobaczyć jaka jestem!

1.Jestem osobą bardzo wrażliwą, przez co wzruszam się niemal na każdym filmie, szczególnie jeśli dotyczy on choroby, krzywdy małych dzieci i psów.
2.Zawsze kiedy ktoś na mnie krzyczy, mówi coś nie miłego automatycznie mam łzy w oczach co jest okropne bo tak bardzo chciałabym być silna.
3.Jeżeli coś chcę nie potrafię odpuścić przez co mam większe problemu (o tej sytuacji będzie osobny post)
4.Zawszę się spóźniam.
5.Nie potrafię rozmawiać o problemach z nikim, jeżeli coś mnie smuci, jest mi źle zamiast rozmowy wolę schować się w łóżku z ciepłą herbatką, włączyć muzykę i przeglądać tumblr. 
6.Kiedy coś mi się nie uda zawsze jest mi źle.
7.Mam strasznie pesymistyczne myśli
8.Ciężko nawiązuję kontakty z innymi, szczególnie z dziewczynami. Jeżeli ktoś chciałby się poznać to ja bardzo chętnie więc piszcie. :D 
9.Potrafię być naprawdę wredną suką.
10.Potrafię zepsuć wszystko na czym mik najbardziej zależy.
11.Dużo przeklinam.
12.Wróciłam do nałogu palenia i imprezowania
13.Ostatnio często płaczę.
14.Szybko się poddaje.
15.Lubię się nad sobą użalać
16.Dużo mówię,aż za dużo
17.Najpierw myślę , później robię przez co masę rzeczy żałuję.
18.Boję się wielu rzeczy.
19.Nie lubię nigdzie chodzić sama.
20.Mam bardzo duże kompleksy.

To takie najważniejsze co mi wpadło do głowy. Macie z czymś podobnie? Piszcie , lubie jak jest jakiś odzew z waszej strony! Buziaczki 

You Might Also Like

0 komentarze