Pielęgnacja mojej cery

07:27

Siemaneczko! 
Dzisiaj post z serii Beauty , a więc moja ulubiona :D 
Kiedyś dodawałam wam post o tym jakich kosmetyków używam, ale dziś przychodzę do was z kosmetykami z serii pielęgnacji. Przedstawie wam moje top produkty , które używam codziennie/co jakiś czas wieczorami, aby zmyć makijaż i nawilżyć moją cerę. 

1.Różany żel do mycia twarzy z Evree.

Jest to żel do wszystkich typów cery. Mam cerę mieszaną i świetnie się sprawdza do wieczornej , a także porannej pielęgnacji. Nie daję uczucia ściągnięcia czy napięcia skóry , którego osobiście nienawidzę, świetnie oczyszcza, a w dodatku ślicznie pachnie. 
 Kupiłam go w cenie 13,99zł w Rossmanie :) 

2. Ziaja, Oczyszczanie - Liście Manuka, Pasta do głębokiego oczyszczania przeciw zaskórnikom. 
Po umyciu twarzy żele, nakładam pastę oczyszczającą , nie robię tego codziennie, ale tak 2-3 razy w ciągu tygodnia. 
 Efekty widać po pierwszym użyciu: oczyszczona skóra, twarz gładka jak pupcia niemowlaka, mniej zaskórników. Cena to około 9zł i ja osobiście "wyczaiłam" ją w Tesco :D 

3. Lirene Dermoprogram, Pure, Nawilżająco - rozświetlający płyn micelarny z witaminą C 

Jeśli chodzi o płyn micelarny to obecnie używam tego, choć ciągle je zmieniam. Wcześniej używałam płynu z Garniera, teraz zdecydowałam się na zakup tego z Lirene , tak w zasadzie kupowałam go na szybko przed wyjazdem. Mogę powiedzieć o nim tylko tyle, że ma przyjemny zapach no i dość dobrze radzi sobie ze zmywaniem makijażu. Nie podrażnia mi oczu co jest najważniejsze. Polecam czy nie? Każdy może spróbować, są różne typy cery. U mnie co miesiąc jest inny płyn także nie ma takiego , który jest dla mnie top i nigdy bym go nie zmieniła. Jeśli mi się kończy idę do rossmana i kupuje taki , który mi się spodoba.Ten kupiłam bodajże w cenie 18,99zł.

4. Evree, Facial Care, Różany tonik do twarzy

Mój ulubieniec. Po kilku użyciach już widać poprawę, redukuje podrażnienia cery. Pięknie pachnie. Jest to produkt ,który można stosować na makijaż jako utrwalacz i muszę wam powiedzieć , że jest świetny, super łączy wszystkie użyte produkty i rzeczywiście przedłuża trwałość tego makijażu i daje taki naturalny wygląd. 
Kupiłam go w miejscowym sklepie kosmetycznym za 12,99zł.

5.Ziaja, Oczyszczanie - Liście Manuka, Krem nawilżający balans korygująco-ściągający

 Super nawilża! Jest to jeden z moich ulubionych kremów, mimo, że mam krem na dzień to używam go także wieczorami. Świetnie mi się sprawdza jako baza pod makijaż ! Cena to ok 9zł.

Czasami również kiedy moja cera potrzebuje dodatkowej pielęgnacji nakładam na nią maseczki z bielendy z węglem aktywnym. Moja cera staje się gładka i idealnie oczyszczona! Serdecznie polecam. Szczególnie tą z węglem i zieloną glinką. 
Kupuje je w sklepie kosmetycznym za całe 2,50 zł , jedno opakowanie wystarcza na 2-3 użycia ;)


To by było na tyle! Wszystkie moje kosmetyki, które używam aby moją twarzyczka była piękna :D Dziękuję za czytanie i do następnego! 

You Might Also Like

0 komentarze