Nastoletnia mama?

04:49

Mam 20 lat i jestem w ciąży? 

6 stycznia 2017 roku dowiedziałam się , że pod serduszkiem nosze nowe życie.Powiem wam ,że byłam w szoku,ale mimo wszystko cieszę się. Mimo mojego młodego wieku mam męża i wierze w to, że razem z nim wychowamy nasze przyszłe dzieciątko. Chłopczyk czy dziewczynka? Nie ważne, najważniejsze żeby było zdrowe ! ;) 
Będę informować dalej co i jak :D A na razie wrzucam wam kilka zdjęć z mężem i nie tylko :D 
Puki mam mały brzuszek mo się jeszcze pokazywać. :D





 

You Might Also Like

3 komentarze

  1. To świetnie! :) Życzę Wam wszystkiego dobrego. Mam nadzieje ze teraz bedziesz czesciej wrzucac posty. Lubilam czytac twoj blog :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo mi miło! Właśnie wskoczył nowy post więc zapraszam do czytania i komentowania! Pozdrawiam cieplutko ;*

    OdpowiedzUsuń
  3. gratuluję kochana! <3 zostaję tu na dłużej i pozdrawiam :) http://rebellious-anne.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń