What's on my phone? - Przydatne aplikacje

07:10



Dzisiaj przychodzę do was z postem dotyczącym mojego telefonu. Nie raz pytacie mnie jakich aplikacji , gier używam, więc w końcu postanowiłam zrobić o tym post. Pokażę wam aplikacje, które używam niemal codziennie :D 


1.Snapchat -moje małe uzależnienie. Myślę, że nie muszę mówić do czego służy bo to już chyba każdy wie. Ja dodaje snapy bardzo często i sprawdzam go z milion razy dziennie. Apka numer 1 jak dla mnie :D 




2.Instagram- Bardzo podobne do snapchata bo w końcu też dodajemy tam zdjęcia. Tutaj rzadziej coś dodaję, ale codziennie przeglądam zdjęcia moich znajomych i idoli. Ps. jeśli tylko chcecie to obserwujcie! 


3.Inshot- jest to aplikacja , w której przerabiam większość swoich zdjęć. Ma naprawdę bardzo fajne efekty , dzięki czemu moje zdjęcia są jeszcze lepsze :D 

4.Player- Ostatnio bardzo polubiłam serial "Singielka" a nie zawsze mam czas żeby oglądnąć go w telewizji dlatego ta aplikacja jest mi bardzo przydatna bo mogę oglądać seriale kiedy chce. 



5.Spotify - to aplikacja, pozwalająca na odtwarzanie ulubionej muzyki udostępnianej online. Jej plusem jest to , że ma bardzo dużo utworów. 



6.Shazam - jest jedną z najpopularniejszych aplikacji na świecie, aby rozpoznać muzykę i poznawać teksty utworów.





7.Tumblr- chyba wszyscy znają :D 





8.Color switch - najlepszy sposób na nudę. Gra , która jest ostatnio mega popularna, ale jest na prawdę super! 








To by było na tyle. Pokazałam wam co robię w wolnych chwilach dzięki moim apką na telefonie :D Penie wszystkie znacie no ale cóż :D Do zobaczenia w następnym poście! :* 

Wesołych Świąt Wielkanocnych! :* 



You Might Also Like

0 komentarze