Dzień Wagarowicza !

08:44

Ktoś wie jaki jutro jest dzień? 

Tak pierwszy dzień wiosny , ale co najważniejsze dla każdego ucznia- dzień , w którym wagary są legalne - dzień wagarowicza!





Nie wiem jak wy ale ja na pewno nie mam zamiaru spędzić go w szkole. Macie jakieś plany? Ja tak :D Całą klasą mamy zamiar iść się gdzieś rozerwać, na pizze, cole itp, itd. Od tak naprawdę 1 gimnazjum nigdy nie jestem w szkole w dnu 21 marca, zawsze jakoś z klasą czy z przyjaciółmi organizowaliśmy sobie wyjścia :D Nie chce mi się siedzieć w tak uroczy dzień w szkole. W ogólnie nie wiem jak u was ale w moim liceum nauczyciele są już przyzwyczajeni , że w tym właśnie wyjątkowym dniu w szkolę są sami kujoni, którzy się boją zerwać z lekcji. Nawet w piątek kiedy miałam lekcję z moją wychowawczynią sama się śmiała , że w poniedziałek to nie ma po co do szkoły przychodzić :D Wyrozumiali nauczyciele w liceum-skarb :D  A jak jest u was? W gimnazjum może być troszkę gorzej chociaż młodzież rządzi się swoimi prawami c'nie?  Mam nadzieję tylko, że pogoda mnie nie zawiedzie i właśnie ten pierwszy dzień wiosny będzie piękny i udany dla wszystkich! :D 

Ja wam życzę miłej zabawy w dniu wagarowicza i bez żadnych przypałów :* 





You Might Also Like

0 komentarze