Przeszłość czy przyszłość?

09:55

Pamiętam kiedy miałam 9 lat zawsze ubierałam szpilki mojej mamy, podkradałam jej torebki , kosmetyki i chciałam być już dorosła, w podstawówce pragnęłam być w gimnazjum, w gimnazjum chciałam już być w liceum, a teraz gdy już tutaj jestem chciałaby znów być dzieckiem.  Zacząć żyć od nowa, doceniać te chwile kiedy to moja mama wybierała mi ubrania , kiedy moim problemem była zajęta huśtawka na placu zabaw czy brak mojej ulubionej bajki na wieczorynkę. Zaczęłam wkraczać w dorosłość... i dopiero teraz rozumiem słowa moich rodziców, że dzieciństwo to najlepszy okres w moim życiu, że wcale nie chcę być dorosła. Nie martwię się o to , że nie mam czym zapłacić za rachunki, zrobić zakupów.  Mogę tracić czas na rozmyślanie i wspominanie przeszłości, ale wtedy ucieknie mi to co jest teraz. 



To co było już nie wróci. Wcześniej było lepiej, ciekawiej? Twoje życie jest nudne? Zmień coś w nim! Zacznij częściej wychodzić, realizować swoje marzenia, skup się na tym co dzieje się teraz, a nie na tym co wydarzyło się rok temu i nie zadręczaj się tym , ze teraz postąpiłabyś inaczej bo nie masz na to już wpływu. Myśląc ciągle o tym co było, tracisz to co jest teraz. Zacznij zmieniać swoje życie , bo za 10 lat będziesz żałować , że czegoś nie zrobiłeś! 


You Might Also Like

0 komentarze