Ulubieńcy stycznia

09:10

Hejka,  mam dla was dziś ulubieńców stycznia, dawno takiego czegoś na moim blogu nie było, a dość dużo w styczniu wypróbowałam nowości i mam dla was kilka rzeczy godnych polecenia. 


1.Suchy szampon batiste - jest rewelacyjny! Zawsze mam problem z tłustymi, brudnymi i brzydkimi włosami , a jak wiemy to mycie ich codziennie nie jest za dobre, dlatego zdecydowałam się na kolejny test suchego szamponu-do tej pory każdy zakupiony okazywał się beznadziejny. Ten jest zupełnie inny, włosy są jak świeżo umyte i fajne w dotyku. Dla dziewczyn, które mają taki sam problem z przetłuszczającymi się włosami szczerze polecam! ps. znajdziecie go w rossmanie. 
2.Konturówka z maca  Cremestick Liner- Zazwyczaj nie nakładam szminki do szkoły , ale od pewnego czasu zaczęłam używać konturówek i powiem wam , że to był traf w dziesiątkę, ta konturówka z maka ma dużo pięknych kolorów do wyboru (ja obecnie używam pink treat). Długo utrzymuje się na ustach co jest bardzo na plus. 

3.BB CREAM BEAUTY BALM NO LIGHT - krem bb z golden rose - Nie nakładam na siebie kilowej tapety dlatego zamiast podkładu ostatnio nakładam lekko kryjący krem bb, wcześniej też stosowałam przeróżne marki tych kremów i zazwyczaj się po nich świeciłam, krótko się utrzymywały co dla mnie jest mega minusem, a ten? Jest fajny! 
4. Ostatnią rzeczą, jaką mam dla was do polecenia to jest po prostu czekolada, z wawelu z żelkami. Dwie rzeczy, które kocham w jednym- idealnie <3 
Na dziś to już wszystko. Mam nadzieję , że post się wam spodobał, a jeśli chcielibyście takie posty co miesiąc, napiszcie!

You Might Also Like

0 komentarze