koniec...

10:15


Mam dla was dziś dość spontaniczny post, wiem , że mnie tu dawno nie było ale jakoś ostatnio nie miałam motywacji i pomysłów na posty niestety :( Obiecuję poprawę i jak pisałam wcześniej postaram się od lutego dodawać znów min.dwa posty tygodniowo, hmm trzymajcie kciuki żeby się udało. A wracając do tytułu posta...chciałam się dzisiaj wypowiedzieć na skomplikowany temat jakim jest brak miłości w związku. Zdaję sobie sprawę , że mój blog w większości czytają osoby w moim wieku lub w wieku podobnym, więc myślę, że nie raz spotkaliście się z taką sytuacją. Wyobraź sobie taką sytuację,że dziewczyna z chłopakiem jest ok.5 miesięcy- dość długo nie? Chłopak zazwyczaj po tym czasie się nudzi,dziewczyna się stara, kocha, ale tej miłości on nie odwzajemnia już, nie jest już dla niego najpiękniejsza, kochana, słoneczkiem , kotkiem itd, zaczyna rozglądać się za inną i co? W pewnym momencie się zakochuje w innej dziewczynie, zostawia obecną , a ona? Zwija się z bólu, cierpienia, płacze w poduszkę , nie śpi po nocach, nie chce się jej żyć. I tutaj zadam ważne pytanie CZY WARTO PRZEJMOWAĆ SIĘ TYM , ŻE ZOSTAWIŁ MNIE DLA INNEJ CZY PO PROTU MNIE RZUCIŁ? NIE! Nie wolno się załamywać, trzeba pokazać mu co stracił , na własnym doświadczeniu wiem , że chłopaka po zerwaniu najbardziej wkurza to , że dziewczyna daję sobie bez niego radę, jest szczęśliwa, nie załamała się! Czy jeśli będziesz się nad sobą użalać zyskasz coś? Nie, zyskasz tylko jego satysfakcję , że cię zranił. Moja rada dla wszystkich dziewczyn jest właśnie taka- NIE POKAZUJ MU TEGO, ŻE JEGO STRATA CIĘ BOLI, A WRĘCZ PRZECIWNIE POKAŻ MU, ŻE BEZ NIEGO JEST CI LEPIEJ! Na dziś to tyle, dużo nie powiedziałam, ale przekazałam wam dość cenną radę , którą mam nadzieję wykorzystacie! 

You Might Also Like

1 komentarze

  1. Szybko zapomnisz. Tylko wpierw przyznaj się samej sobie, że strata Cię boli, czyli że był dla Ciebie ważny. A następnie mu przebacz. Przecież miał prawo się zauroczyć się inną. Czy warto spotykać się z kimś, wiedząc, że uczucie wygasło, a tym samym - tworzyć iluzję?

    OdpowiedzUsuń