Postanowienia noworoczne

08:00

Co tam u was słychać? Czujecie już święta? Ja? Szczerze mówiąc nie, chociaż na każdym kroku są choinki, świąteczne ozdoby , i świąteczne piosenki w radiach. Moim zdaniem za wcześnie , za szybko robią sztucznie miłą atmosferę, a do świąt to się już znudzi. 



Ale nie o tym dzisiaj chciałam. Pytacie czemu są rzadko posty? Sprawa jest prosta... ostatnio miałam próbne matury, z których nie jestem w pełni zadowolona, poza tym zbliża się również koniec półrocza, a co się z tym wiąże? Poprawianie wszystkich złych ocen aby tylko średnia była jak najlepsza. 

Wiem , że do końca roku zostało jeszcze ok. 3 tygodnie ale ja już mam swoje postanowienia noworoczne i chciałabym się z wami nimi podzielić. Może was do czegoś tym postem zmotywuję! :D 

Pierwszym i najważniejszym postanowieniem jest to aby jak najlepiej ukończyć liceum, zdać maturę i dostać na wymarzone studia prawnicze, nie ukrywam , że to nauka jest dla mnie w tym roku najważniejsza i mam nadzieję , że niczego nie zawalę i niczego nie będę żałować. 


Kolejnym moim postanowieniem jest zacząć ćwiczyć....nie tak jak do tej pory raz na miesiąc jak mam czas ale systematycznie, żeby efekty były widoczne! W dodatku kolejne postanowienie związane również z osiągnięciem wymarzonej sylwetki to ograniczyć słodycze i fast foody. 

Moja sylwetka w przyszłości! 

Moim ostatnim jak do tej pory postanowieniem jest to , abym w końcu zaczęła doceniać to co mam. Do tej pory nie zawsze byłam miła do moich bliskich, dla tych , których kocham najbardziej na świecie, byłam dla nich "chamska" dość często. Od przyszłego roku chciałabym aby mój charakter po części się zmienił i zamierzam nad nim popracować!


A wy macie już postanowienia noworoczne? Pochwalcie się!


You Might Also Like

2 komentarze

  1. Mocne postanowienia, życze żeby się spełniły.
    Ja nie czuje atmosfery świątecznej pewnie dlatego,że nie ma śniegu ;/
    Nie mam postanowień noworocznych,poniewaz moje postanowienia przychodzą spontanicznie niezaleznie od czasu raczej mysle,co zmienic teraz niz jutro.

    http://tuniemanieba.blogspot.com/ :)

    OdpowiedzUsuń