Mikołajki

05:42

Co dostałam od Świętego Mikołaja! 


W niedziele jako , że jestem bardzo grzeczną dziewczynką przyszedł do mnie Mikołaj. Dzisiaj pokaże wam co dostałam. 


Odkąd wyszła najnowsza płyta One Direction chciałam ją sobie kupić , niestety nie miałam jak :< Ale Mikołaj o mnie pomyślał i pierwszą rzeczą jaką mi przyniósł była właśnie ta płyta. 



Dostałam również, naszyjnik z modern silver , jest cudowny ♥ 

 Kolejną rzeczą jaką dostałam jest kejs na telefon. Również bardzo chciałam go dostać <3




W sumie to by było na tyle :) Oprócz tych 3 rzeczy dostałam także dużo słodyczy i pieniądze. 
Ps. zdjęcie nie są moje.


You Might Also Like

1 komentarze

  1. Fajne prezenty :) Ja dostałam książke i sporo kosmetyków i słodyczy :)
    mycrazyworldpaula.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń