Wielki powrót !

06:13

Heja , hej :D 

Zdaje sobie doskonale sprawę, że dawno mnie tutaj nie było...mój ostatni post dotyczył matury i to jest właściwie przyczyna tak długiej nie obecności na blogu.

Maturę oczywiście zdałam w pierwszym terminie, nie mam żadnych poprawek ani nic ale powiem wam, że nie mogłam się zdecydować to chce robić dalej, w głowie miałam dwa kierunki studiów , na które chciałam iść...Psychologia czy prawo? To pytanie dręczyło mnie bardzo długo...ale w końcu się zdecydowałam! Złożyłam wszystkie papiery i mogę się wam pochwalić, że od października zaczynam studia na UJ. 

Mamy wakacje, a więc post wakacyjny. Co robię w wakacje? Leniuchuje oczywiście :D Spotykam się ze znajomymi i tak właściwie tylko to robię :) W lipcu byłam kilka dni nad polskim morzem wraz z moim chłopakiem i jego bratem i żoną. Ogólnie pogoda była różna, trzy dni słoneczka, dwa dni deszczu ale mimo to było wspaniale. 







Sierpień spędzam z moim znajomymi. Ogniska, basen, zakupy, spotkania i itd :D 

Czy mam jeszcze jakieś plany? Hm...ogólnie teraz miałam być z rodziną w Chorwacji ale stwierdziłam wraz z Wojtkiem, że skoro mamy najdłuższe wakacje w życiu to jeszcze razem we wrześniu wybierzemy się do Hiszpanii, mam nadzieję , że wszystko się nam uda! :D 


A wy jak spędzacie wakacje? :) 

You Might Also Like

0 komentarze