Kiedyś i dziś.

05:28

Zmiany? 


Dzisiaj taka mała notka porównawcza mnie sprzed 3 lat i mnie z dziś. Zawsze miałam wrażenie , że się nie zmieniam, że ciągle wyglądam tak samo. Widziałam jak zmieniały się moje koleżanki, jakie metamorfozy przeszły , a ja? Do wczoraj myślałam , że moja twarz jest taka sama jednak jak wygrzebałam swoje stare zdjęcia przeżyłam szok. Jestem na prawdę mega szczęściarą bo jak dla mnie zmiana jest duża i zdecydowanie na lepsze. Pierwsze zdjęcie jest z 2013 roku, szłam wtedy do 1 klasy liceum i uważałam się za taką dorosłą gdzie tak na prawdę było ze mnie takie duże "dziecko" , teraz nie sądzę ,że jestem jakoś mega dorosła czy coś bo nie jestem. Jednak moje zachowanie zmieniło się wraz z moim wyglądem. Zmieniłam się nie do poznania jak to mówi Wojtek. Wcześniej nie prostowałam włosów i wyglądałam jak idiotka :D 




















Jak widzicie u mnie zmiana jest mega. A jak u was? Zmieniliście się bardzo na przestrzeni lat? Piszcie mi w komentarzach , chętnie poczytam! :))

2013r.



2015r.


You Might Also Like

7 komentarze

  1. Rzeczywiście, zmieniłaś się nie do poznania :) Masz rację - własne metamorfozy są najmniej zauważalne :)

    Ja tak samo jak Ty - zmieniłam się bardzo. Nie tylko z wyglądu, z charakteru również. Stałam się pewniejsza siebie, nabrałam pozytywnego nastawienia do świata. Już nie jestem tą milczącą ofiarą kącie, którą byłam zaledwie rok temu.

    Może to dziwne, ale dzisiaj odnoszę wrażenie, że w ogóle o siebie nie dbałam. Ubrania miałam fatalnie dobrane, zawsze związywałam włosy w niskiego, gładkiego kucyka (co u mnie wygląda fatalnie) i stare trampki.

    Rzecz, która jednak we mnie najwięcej zmieniła, to sposób odżywiania się. Może to brzmi dziwnie, ale zaraz wyjaśnię o co chodzi. Kiedyś potrafiłam zjeść raz na tydzień tabliczkę czekolady, batona i drożdżówkę popijając to wszystko coca colą. Kiedy zaczęłam zdrowiej jeść, moje samopoczucie i wygląd cery się poprawiły, nie mówiąc już o figurze.

    http://callmeanthony.blogspot.com/ <-- Zapraszam do mnie ♥

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie, zmiany zachodzą nie tylko w wyglądzie ale i w charakterze :) Wpadne na pewno ;))

      Usuń
  2. Jesteś naprawdę śliczna, co do tych zmian, to zgadzam się z tobą, ostatnio widziałam moje zdjęcie które zostało zrobione chyba 2 lata temu, wiem, że z wiekiem nasze rysy twarzy tężeją, i nie wyglądamy już tak dziecinnie. Myślałam, że wygląda tak samo, ale wiem, że to nie prawda, twarz miałam bardziej okrągłą, nie lubiłam jej. Jednak dziś kości policzkowe są bardziej uwydatnione, nie idealne, ale widzę różnicę.
    Świetny post, będę częściej zaglądać,
    pozdrawiam i czekam na więcej,
    Donatella
    http://goddess-beatrice.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo się zmieniłaś, ślicznie teraz wyglądasz!;*
    Ja się mega zmieniłam na przestrzeni kilku lat zaczynajac od włosów które były brązowe i trochę za uszami a teraz mam je prawie do bioder i sa rude ;) no i wiadomo makijaż też trochę zmienia :p ciekawy post ;*
    zapraszam do mnie
    onlymomcanjudge.blogspot.com
    dodaje do obserwowanych ;*

    OdpowiedzUsuń
  4. Jesteś naprawdę ładna.
    Nasze własne zmiany są najmniej zauważalne - to fakt. Ostatnio też wzięło mnie za przeglądanie starych zdjęć. Ba! i to jakich... Zdjęcia z przedszkola w porównaniu z tymi z podstawówki, nie mówiąc już o gimnazjum. Analizując trochę przeszłość zorientowałam się, że nie tylko z wyglądu się zmieniłam. Mój charakter, podejście do życia, nawet stosunek do różnych rzeczy - jak nie ja. Ale to dobrze, że się zmieniamy. Inaczej byłoby nudno. :)

    Pozdrawiam, Amare.
    http://cichamelancholia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń