Tatto

16:15

 Tatto-czyli moja przyszłość!

Dzisiaj chciałam wam pokazać tatuaże , które mi się podobają i , który w przyszłości chciałabym mieć. A więc zapraszam.

Jak wiecie jestem fanką tatuaży i sama posiadam jeden na przedramieniu.Jest to sowa , która ma bardzo symboliczne znaczenie dla mnie. Ktoś kto mnie zna wie , że taką samą sowe ma mój chłopak. Właśnie dlatego jest ona dla mnie bardzo ważna. Tak na prawdę powstała w wyniku spontanicznej decyzji 2 lata temu i nie myśleliśmy wówczas co będzie gdy się rozstaniemy i zostaniemy z takimi samymi tatuażami.W praktyce wszyło tak,że ta sowa nadal nas łączy i może to dziwne ale dzięki niej nadal mamy ze sobą kontakt i po mimo wielu nie przyjemnych sytuacji,które wynikły między nami w ciągu ostatnich lat to nadal jesteśmy razem i jesteśmy naprawdę szczęśliwi. Oczywiście nie zawdzięczamy tego tylko sowie hahhaha bo to by było dziwne, najważniejsza jest miłość. No ale nie o tym chciałam dzisiaj powiedzieć, przejdźmy więc do postu. 

Tatuaże,które mi się podobają *,*






Tak tak mam sentyment do ptaków :D <3 

Tatuaże,które będę mieć w przyszłości!


A to mój tatuaż <3 Jeden jak na razie ale mam nadzieję, że będzie ich trzy! Trzymajcie kciuki i mam nadzieję, że post się podobał! Do zobaczenia!





You Might Also Like

4 komentarze

  1. Tatuaże to fajna sprawa, sama planuje mieć je w przyszłości, trzymam kciuki za kolejne ;D
    i zapraszam również do siebie ;) http://wandermin.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Ohoho, zrobię sobie tatuaż. Tylko dla mnie musi mieć znaczenie. Zawsze chciałam mieć kota na plecach, który mi będzie przypominał, jak wyszłam z najgorszych chwil.
    Sowa świetna. Życzę szczęścia dla ciebie i twojego chłopaka :)
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń