Demakijaż :)

09:00

Dzisiaj kolejna część o kosmetykach, które używam. Tym razem będzie to o kosmetykach do demakijażu i ogólnie do cery. Możecie się w komentarzu podzielić jakie kosmetyki używacie wy! 

Zaczynajmy!

1.Pierwszą rzeczą,którą robię wieczorem to zmywam makijaż za pomocą płynu micelarnego. 

Używam płynu 3w1 z Garniera i powiem wam,że to jest mój numer 1 wśród płynów micelarnych , ponieważ mam wrażliwą skórę i gdy używałam płynu z ziaji czy nivea piekła mnie skóra pod oczami. Po używaniu tego płynu wszystko jest okey, nie piecze mnie skóra i nie wysusza też jej dlatego szczerze polecam! 

2.Następnie przecieram twarz mleczkiem oczyszczającym.
Używam mleczka z ziaji i tutaj mam problem, ponieważ po użyciu piecze mnie skóra (tak jak mówiłam mam wrażliwą cere) Nie jest to jedyne mleczko, po którym mam takie dolegliwości.Przetestowałam już chyba wszystkie możliwe mleczka i ciągle to samo :/ W tym ta dolegliwość jest najmniejsza no ale jednak jest , a bez mleczka nie dam rady ,dlatego jeśli macie jakieś sprawdzone mleczko to piszcie w komentarzach. :)
3.Później myję twarz żelem z ziaji również.
 
Ten żel jest moim ulubieńcem <3 Ładnie pachnie, zapobiega zmianą trądzikowym ( przynajmniej na moją twarz działa), po użyciu cera staje się delikatniejsza. To również mój ulubieniec!
4.I na koniec nakładam krem z under 20.
Jest to różowiutki krem o pięknym zapachu malinek <3 Też jestem z niego zadowolona a sam zapach to po prostu cudo!
Polecam!

No więc to tylko z moich kosmetyków "wieczornych" 
A teraz chciałabym abyście odpowiedzieli w ankiecie co ile dni chcecie posty! :)
http://776091.mojasonda.pl

You Might Also Like

0 komentarze