Założenie bloga.

07:12

Hej wszystkim ! :)
Postanowiłam założyć tego bloga by opisywać tu wydarzenia, historię i ogólnie moje całe życie + czasami zdjęcia z jakiś sesji gdyż zaczęłam ostatnio profesjonalne sesje z fotografami. Nowa życiowa pasja ,o której jeszcze publicznie nie mówiłam. W większości posty będą dotyczyły mnie , czasami jeśli zechcecie możecie zaproponować mi temat a ja się wypowiem lub pokaże tutaj to o co wam chodzi :)
Więc tak na samym początku może opowiem coś o sobie. Nazywam się Paula , nie Paulina! Mam 18 lat i chodzę do 3 liceum o profilu humanistycznym. Po skończeniu szkoły i zdaniu matury chcę iść na studia prawnicze lub na ekonomię. Mam ambitne plany na przyszłość haha. Mieszkam w Krakowie od urodzenia i jak na razie nie wyobrażam sobie życia w innym mieście, gdyż Kraków jest na prawdę cudownym miastem. Mam chłopaka , z którym jestem po raz drugi. Za pierwszym razem byliśmy ze sobą 3 lata, a teraz jestem z nim od półtora miesiąca. Mamy nadzieje , że to już miłość na całe życie hahah. Jestem typową nastolatką (chodź już jestem dorosła nadal uważam się za nastolatkę) lubię imprezki i zabawy z przyjaciółmi, nie wyobrażam sobie życia bez przyjaciół. Mam również siostrę Marcele i brata Mateusza. 
O założeniu bloga myślałam już od bardzo dawna jednak nie miałam na tyle czasu ani odwagi by go założyć. Nadal mam pewne obawy o to , że nie zainteresuje was moje życie i te moje wypociny tutaj :D Ale zaryzykowałam i założyłam. Moje życie przede wszystkim składa się ze spontanicznych , nie przemyślanych decyzji. Okey może na dzisiaj tyle o mnie :D 
Mam nadzieję , że się spodobał i będziecie chcieli więcej :D 
Do zobaczyska! :*

A oto kilka moich zdjęć. 





You Might Also Like

1 komentarze